onsdag 20 juni 2007

Vissa går mig på nerverna...

Jag måste bara berätta om en sak som hände nere på stan idag.

Stod i kön till bankomaten vid Stadium för att hämta ut pengar. Det var ganska lång kö, och tyvärr så fick jag två super-blonderade fjortisar bakom mig, vilket innebar att jag var tvungen att lyssna på deras prat, eller gnäll rättare sagt.
"Ah fy fan vad jag är hungrig asså. Jamen ät då? Näää, orkar inte, men fy fan vad jag mår illa asså"
JAMEN ÄT DÅ, du ser ändå ut att behöva det!!!
Den andra härliga kommentaren var:
"Amen asså, idag orkar jag inte vara sexig"
Jeeeez, herregud. Väx upp istället.

Dessutom fick jag ett roligt mail på lunarstorm idag av en kille som undrade om jag fick betalt för att vara lokalboss över Östergötlands lokalportal. Haha, jo men visst, självklart får jag betalt - not. Vad tror folk egentligen, att sitta på lunarstorm är något arbete?

Jaja, det var det "roliga" idag :P

Inga kommentarer: