lördag 2 juni 2007

Sommar och sol.

Japp, nu verkar det som om solen har kommit för att stanna några dagar. Och det är då jag inser att det suger att bo i en lägenhet på 3:e våningen. Jag saknar gräsmattan ute i Ljungsbro...

Så på måndag tar jag bussen ut dit bara för att kunna ligga på gräsmattan och sola. Vill du göra mig sällskap? Säg till isåfall :)

Annars så blir det en lugn kväll. Dennis jobbar, och jag är alldeles ensam. Fattar inte varför jag jämt ska må piss när han är och jobbar. Jag behöver sällskap :(
Får väl sätta på någon film snart och somna i soffan eller något.

Jag måste faktiskt säga att jag ser fram emot nästa vecka ganska mycket. Dels för att det tydligen ska vara fint väder hela veckan, och det gillar jag. Sen på torsdag blir det filmkväll med söta Helen, äntligen! :) Var alldeles för längesen. Sen till helgen är Dennis ledig, och det gillar vi, eller jag. Hehe.

Nepp, nu blir det film!
Ha en bra lördag allihopa! Ni som står mig närmast, ni vet vilka ni är, och jag älskar er!
Ni andra... Fuck it!

Inga kommentarer: