lördag 30 juni 2007

The shoop shoop song

Har kommit in i en period då jag sitter och lyssnar på lite äldre låtar, och jag måste säga att jag gillar't! :) Som nu, Cher - The shoop shoop song. Det är ett bra exempel på en sång låt som dom flesta sjunger högt till (0kej, jag gör det iaf).
Har också kommit in i en period då jag vill titta på en massa filmer. Såna som man inte har sett på ett tag tex. Jag skulle lätt kunna ta en hel filmdag, och bara kolla på en massa favoritfilmer. Har ju äntligen fixat The Holiday nu, och jag älskar den filmen! Det är nog lite av en favoritfilm just nu måste jag säga.

Annars då? Det har inte hänt så mycket, Dennis har ju fortfarande semester. Och i onsdags så firade vi 3 år. Det är sjukt vad tiden går fort. Det känns inte som 3 år, ibland känns det som mindre, ibland som mer. Men det känns bra, mycket bra :) Jag känner mig trygg, även fast vissa saker har sina upp-och nergångar. Huvudsaken är att man vet om dom, och inte ignorerar dom, eller hur? Har jag inte rätt? Va va va? :P

Och på måndag åker vi till Kolmården, äntligen! Vi kan inte vänta längre, då kommer det aldrig bli av. Det är ju den sista lediga veckan för älsklingen, så vi måste komma iväg då. Och jag hoppas Helen kan följa med *hålla tummarna* :)
Och senare under veckan så ska vi iväg till Vadstena och Omberg bland annat. Både jag, Dennis och mamma vill åka dit, lite historia är alltid trevligt. Och så ska vi ta med mat och sånt, så det blir ju en form av picknick med, och det gillar vi!

Mycket annat har jag nog inte att säga, förutom att jag har huvudvärk väldigt ofta nuförtiden :/ Tror jag måste gå och kolla upp det där. Antigen har det säkert med blodtrycket att göra, eller så börjar man se dåligt. Nåja, inget att vara paranoid över nu, det tar vi sen!

Just det, juli. Då börjar beskeden om högskolan komma. Håll tummarna för mig!

Puss å kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duke, duke, duke, Duke of Earl. Duke, duke, duke, Duke of Eaaaaaaaarl!