lördag 9 juni 2007

Äntligen!

Igår åkte jag och Dennis tillsammans med min enormt stressade bror till ikea för att köpa ny säng. Och det blev en stooor säng! Ska ta bilder och sånt sen när jag orkar, för det har blivit jättefint i sovrummet nu, hihi.
Och ja, jag måste faktiskt säga det att det kan vara enormt kul att bygga ihop möbler :) Jag tog hand om sängborden, och det gick alldeles utmärkt. *stolt*

Idag är det varmt, väldigt varmt. Dock så är jag ändå väldigt sugen på att lägga mig och sola någonstans, tillsammans med sprayflaskan med iskallt vatten i :D
Men får se hur det blir med det...

Weho, om en vecka lite drygt så har Dennis sin semester *glad* :) Och vi ska för det mesta bara ta det lugnt, det blir en sväng till Kolmården och sen så ska vi ju fira 3 år också.
Ska bli skönt att ha honom hemma, för jag har så jäkla tråkigt när jag är ensam. Det går bra när man har någon kompis här eller så, men det händer inte så ofta så ja, det ska bli skönt att ha honom hemma :)

Nu ska jag ta och... dricka vatten :P
Hädå!

Inga kommentarer: