onsdag 20 juni 2007

Full fart hela dagen.

Ojojoj, igår var det verkligen full fart för mig och Dennis. Ganska så skapligt åkte vi bussen ut till Ljungsbro. Var väl där runt halv 12 någonting, och åt lite fika och sånt. Sen var det lite bråkande med katterna som vanligt, hehe. Sen runt kl 14 så åkte vi till cykelaffären nere i Ljungsbro. Och där hittade vi min fina cykel som jag absolut ville ha. Hade ju sett den på håll innan, och var mycket tveksam. Men igår så bestämde jag mig nästan på en gång.
Och den är såå skön att cykla på :) Vi åkte till Ekholmen igårkväll för att handla lite. Och det gick snabbt, och det var inte alls lika jobbigt som det har varit på den gamla cykeln.
Så idag ska vi ut och cykla också, ner till stan för att äta på Shamanen som vi kallar det, annars kallad för Milano :P

Och snart är det midsommar med. Imorgon ska vi följa med mamma och handla, bland annat på bolaget. Själva har vi inte bestämt vad vi ska göra än, om vi ska vara hemma eller om vi åker ut till Ljungsbro. Får se hur det blir.

Nej, nu ska jag försöka göra mig lite vacker, observera försöka :P

Ha det bra alles!

Inga kommentarer: