torsdag 7 juni 2007

It's to darn hot for me alltså. Jag vill inte ens veta hur varmt det är här inne, och det går knappast och vädra heller, iom att solen fortfarande ligger på.
Visst, jag gillar sommaren och så, men min kropp tar alldeles för lång tid att vänja sig vid värmen. Och nu när det bara smäller till och blir supervarmt på en gång så blir det lite för mycket för lilla mig. Men det är bara att stå ut, vi ska försöka skaffa fläktar imorgon :)

Och imorgon ska vi också förhoppningsvis köpa ny stor säng. Hänger lite på om Dennis får ledigt, han hade kollat fel på schemat den klanten ;) Och jag å Stefan kan knappast bära sängarna själv lixom. Men vi får se hur det blir, hoppas det finns någon snäll tant som kan byta med Dennis imorgon :)

Ska eventuellt iväg och träna sen lite senare. Om det går i värmen, annars får det bli en promenad senare ikväll när det är lite svalare.

Men nu ska jag sätta mig på balkongen och göra smycken åt Helen :)

Inga kommentarer: