tisdag 5 juni 2007

Små lätta moln

Plööh... Var ju ute i Ljungsbro igår, hade tänkt sola lite och så. Och vad tror ni händer? Jo, det är supermolnigt ute hela dagen, så det blev inte mycket till solande. Men jag fick träffa katterna iaf, och umgås lite med mamma och pappa. Fast jag är så jäkla besviken på det där med solen, så jag ska nog åka ut idag med :D För idag är det sol, tillomed klarblå himmel. Funderar bara på om jag ska vänta tills affärerna öppnar här, behöver solkräm nämligen. Nåja, får se hur det blir med allt, väntar på att mamma ska ringa, hon var duktig och var ute och gick med stavar tillsammans med mormor :)

Gah, jag måste verkligen ta tag i träningen... Har upptäckt att det funkar inte alls med simmningen, iom att jag inte vill simma själv. Så jag ska försöka mig på gymmet imorgon, där är det nog lättare att köra själv tror jag.

Hade en väldigt jobbig natt i förrgår. Dennis var tvungen och sova, och självklart bryter jag ihop totalt då. Så vi låg vakna i säkert en timme och bara pratade.
Jag är väldigt rädd för mina tankar just nu... Vet inte vart dom kommer ifrån riktigt, men jag har varit väldigt ledsen den senaste tiden. Och nu har det övergått i frustration istället. Men allt ordnar sig nog, iallafall till hösten gör det det.

Nej, nu får mamma ta och ringa. Dom klipper gräset här utanför idag, och näsan korkade igen på en gång, kan knappt andas. Så jag måste bort härifrån...

2 kommentarer:

Vulnerable sa...

Gräsklippning har pågått här med sen kl 6 i morse...:S. O täppt är det här med! Hoppas du får sol idag!

Le-en sa...

*kramas* Jag finns här om du vill prata juu!
Tack för en superdag :)