torsdag 14 juni 2007

Feeling sad today

Jadu, idag är det nog ingen bra dag. Det var det iofs inte igår heller, men det känns värre idag.
Kunde inte somna igårkväll. Gick och la mig efter att ha spelat en runda betapet, trodde jag var trött men icke. Gick upp och satte mig i soffan för att titta på tv. Så fort jag sätter mig ner så börjar jag grina. Varför? Jadu, jag vet inte. It's just to much right now...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart. Igår, efter jag hade kollat på tv så frågade Dennis om jag hade tittat på något bra. Jag svarade som det var, att jag hade gråtit. Fick en liten klapp på armen, sen tror jag han somnade om... Yay. Fick be honom om en kram.
Jg vet inte vart jag är på väg, vart vi är på väg. Går vi ens på samma väg?

Jag har så mycket skit inom mig som jag vill ha ut. Men jag får inte ut det, jag kan inte formulera det i ord. Eller rättare sagt, jag kan formulera det i ord, men inte i meningar.

Jag vill bara att något positivt ska hända mig snart. Jag vill känna att jag har kontroll över mitt liv, jag vill veta hur min framtid ska se ut. Är det för mycket begärt?
Om inte, då vet jag nog inte vem jag är längre. Jag känner inte igen mig själv längre...

Snälla, säg att du förstår vad jag menar?

3 kommentarer:

Le-en sa...

Stumpan, jag förstår dig och känner så väl igen mig. Du vet, jag finns här om du vill prata. Ställer mer än gärna upp! Vi måste ses snart igen tycker jag :)
*kramas*

Anonym sa...

Förstår oxå vad du menar (^_^)men efter regn kommer solsken... om du inte bor i england då.... ;-P PÖSS

Anonym sa...

Gumman då.. vet hur det kan vara.. det är bara att ta luren och ringa finns alltid här för dig.. och har du lust så får du mer än gänrna ta en tripp till uppsala.. du är alltid välkommen.. älskar dig!