måndag 25 juni 2007

Today is not a good day...

Nae, idag känns det inte som om det är en bra dag. Känner mig mest apatisk och sitter bara och stirrar. Orkar inte ta tag i någonting, vill egentligen bara ligga i sängen hela dagen med täcket över huvudet.

Jag orkar snart inte med ovissheten längre. Jag vill få svar, NU :(

Tror det får bli en promenad framåt kvällen, rensa tankarna lite. Någon som vill följa med, kanske behöver du också lätta ditt hjärta för någon?

Kolmården den här veckan med. Dock vet vi inte vilken dag än, ser ut som om det ska bli skitväder hela veckan. Just nu lutar det väl mest mot fredag, men vi får se. Annars blir det väl nästa vecka, Dennis har fått en extra veckas semester.

Tror att jag är helt slut sen igår. Satt på sjukhuset i över två timmar. Dennis har ramlat på sin cykel och slagit i sin axel, så han fick en jourtid till röntgen och så. Inget brutet eller så, bara en muskelsträckning. Dock så börjar det redan bli bättre, och det är ju skönt, både för honom och för mig, haha.

På onsdag firar vi 3 år med. Vi har inte kommit på vad vi ska göra, men antagligen blir det nog inget speciellt. Jag har så dålig fantasi angående såntdär just nu. Vem vet, Dennis kanske överraskar mig med något?

Nej, nu får det bli sängen. Orkar inte mer.
Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

gumms då... önskar de fanns nått ja kunde göra... de e ju kul iaf att denis fick lite mer ledigt... hör av dig om du vill prata... ja lyssnar gärna... PÖSSSSS