fredag 11 maj 2007

Känner mig lite trött och hängig, funderar på om det kan vara någon form av pollenallergi... Snorig är jag också, och har inte direkt någon ork till något.
Pollenallergi är det sista jag vill ha, min bror har det och han går igenom ett helvete varje vår/sommar. Så pleeease, jag vill inte ha det jag också :P Det räcker med laktosintoleransen som vi alla syskonen behrendtz lider av, hehe.

Träffade min söta kisse igår, Missan. Och åbäket rasmus :P Åkte ut till Ljungsbro en sväng. Sen åkte jag, mamma och pappa in för att dumpa av en skärm, och sen hämta upp Dennis för att åka och handla mat och besöka den gröna affären. Är så enormt pinsamt att behöva be mamma om hjälp för att handla där, jag är ju snart 22 lixom. Men vad gör man när ens legitimation har gått ut, och jag har ännu inte haft möjlighet att skaffa nytt. Men hoppas på att kunna göra det nu i slutet av maj. Det behövs :P

Gah, har ont i min tumme :( Dennis sparkade på den nyss. Dumma honom *slå på*

Imorgon är det schlager-kväll här. Helena och hennes pöjk kommer hit och gör oss sällskap. Ska äta tacos och dricka lite gott. Ska bli skönt att få träffa någon man inte sett på ett tag, Helena är så snäll och rolig :)
Och som sagt, tacos blir det. Jag älskar det! :D Så gott!

Men nu blir det snart lunch här, sen måste jag försöka städa lite, så man slipper stressa med det imorgon :P Ska försöka mig på en promenad med. Även fast det verkar jättekallt ute :S

Nepp, det var allt.
Ha det så bra :)

Inga kommentarer: