onsdag 30 maj 2007

Ingen brunett längre...

Nej, utan nu har man svart hår istället. Känns bra, dock har jag väl inte vant mig vid det än, men det går nog ganska snabbt att göra det :)
Så tack än en gång Helen, är supernöjd!

Idag håller man på att tvätta så här på morgonkvisten. Alltid lika roligt, eller inte... Hade man varit rik så hade jag skaffat en tvättmaskin att ha i lägenheten.
Och så blir det IKEA framåt eftermiddagen. Vi ska köpa 2st hyllor som vi ska ha ovanför tv'n. Blir nog bra, om vi får upp dom. Annars blir det ännu mera tjat på min bror, haha.
Hoppas på en promenad också, lär väl ta den när vi har kommit hem. Imorgon ska jag försöka ta mig till simhallen, oavsett om jag blir ensam eller ej.

Nae ni, mycket mer hade jag nog inte på hjärtat idag...
Kan ju säga det att vissa människor aldrig slutar att förvåna en... Haha.

Ha det bra allihopa, ni som läser min blogg.
Kram o hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tack Helen som gjorde min flickvän till en svartskalle ^^ IKEA ja, om vi ändå kunde köpa allt vi behövde därifrån på en gång skulle vi vara fattiga i fickan men rika i saker :P

Anonym sa...

Du får ta en bild på dig så man får se hur de blev... :-D