onsdag 2 maj 2007

Förlåt

Japp, jag ber så mycket om ursäkt... För att jag inte har skrivit på länge. *doh* Har bara haft så mycket i huvudet dom senaste dagarna, har inte riktigt kunna sortera ut tankarna.
Började med i torsdags att jag och Dennis gick på stan i några timmar. Var så skönt att bara kunna äntligen handla sånt man behöver. Har inte kunnat göra det sen december typ. Köpte iofs inget speciellt, en tröja på gina *love it*, nagellack och en bikiniöverdel. Var meningen att jag skulle börja simma också, men fick aldrig tag på min simkompis :) I fredags så fikade jag med Helen några timmar, skojsigt! Måste vi göra oftare, eller hur?
Och i lördags kom mamma och pappa å hämtade upp mig och dennis för att åka runt på Tornby och leta utemöbler. Det kändes som vi var överallt.
Egentligen hade jag och Dennis spanat ut några möbler på Ikea, men dom var alldeles för dyra, så det var därför vi åkte runt överallt. Men självklart hittade vi ingenting, så vi kom överrens om att åka till Ikea och kolla ändå. Och vad tror ni inte dom har? Våra drömmöbler till nedsatt pris :D Det var bara att tacka och ta emot!


Där har ni en liten bild på hur dom ser ut också. Nu är det bara en massa blommor som saknas på balkongen, men dom kommer så fort jag är säker på att det inte blir någon mer nattfrost :) Me like blommor... Alot!

Och i måndags började jag äntligen träna! Efter mycket om och men ;) Men det är skönt att vara igång nu iaf. Ska iväg vid 12.30 och simma någon timme eller två :)
Hoppas det går bra att träna bara, så det händer något med fläsket ^^

Avslutar med att säga grattis till Helen som fyller 22år idag :)

Nu ska jag bara... Hm... Borde diska, men känner inte för det. Borde finnas något roligare att göra?

Just det, jag har en hemlis. Som rör min syster... Yay!

1 kommentar:

Anonym sa...

wiii en hemlis??? du vet väl om att jag verkligen hatar sånt!!!!!! Tell me or.. :P