lördag 5 maj 2007

Bio igårkväll!

Igår var jag och Dennis på bio, för första gången på evigheter typ. Såg ju självklart Spiderman 3, och den var verkligen asgrym! Jag skulle lätt kunna se den igen :D Coolare film får man nog leta efter just nu. Men det är ju också bara min åsikt. Namnam :D


Vi åt på Hakepi innan bion. Lol säger jag bara. Killen i kassan måste nog vara skapligt yr. Vi betalade med 200kr, maten kostade ca 120 kr. Och i handen fick vi tillbaka typ 380kr :D Så vi gick med vinst där, höhö. Han måste ha trott att vi betalade med 500kr eller något. Nåja, inte vårat fel.
Plööh, var hemma sent igår/inatt, så idag är jag skapligt trött. Fick stå och vänta i mer än en halvtimme på bussen. Var nära ett par gånger att vi tog taxi, men det blev buss och en kort promenad istället. Men jag är nyfiken på vad det kostar att åka från centrum ut till Berga. Någon som vet?

Idag blir det nog bara lugnt. Tänkte åka och simma först, men iom att jag vaknade upp med huvudvärk så skippade det. Och nu är det försent, nu är det massa barn där, och träningshallen är säkert upptagen av Lass'arna.
Imorgon ska vi ut till Ljungsbro, passa på att njuta av det fina vädret som ska bli :)

Nästa helg är det ju schlager. Det ska jag nog titta på... Så är det någon som är intresserad av en schlager-kväll med vin och mat, säg till så kanske jag kan fixa något sånt.

Häppåre!

4 kommentarer:

Anonym sa...

när jag åkte taxi från stan till berga så kostade det 100 pix blankt :)

Le-en sa...

Ohno, är det schlagern? :O Hm, undra om man kan se den i Italien, va tror du? *hoppashoppas*

Anonym sa...

Ja va oxå på spindelannen i helgen på lördagen 21:30... va ni på samma? Ja e nog gärna på en schlagerkväll... de e nice:-D

Anonym sa...

Det kostar ca 100:- att åka från ågatan till knektgatan. :)