måndag 21 maj 2007

En ny vecka.

Oj så intensiv den förra veckan har varit. Den började iofs ganska lugnt, men från onsdagen fram till lördagen så var det full fart hela tiden, och varje dag spenderade jag ute i Ljungsbro. Det var skönt att komma ut dit litegrann. Fick umgås ordentligt med familjen och kissarna. Det behövde jag :)
Ska ut dit nu i helgen med förmodligen. Mamma pratade om att måla om i badrummet, och då erbjöd jag mig att hjälpa till. Kul att måla. Men får se om det blir av, man vet aldrig med mamma, haha. Om inte annat så ska vi försöka ta ut Freja till Ljungsbro, och se ifall hon funkar ihop med Missan och Rasmus. Så man vet när vi ska till Västerås i sommar sen. Annars hoppas jag att någon av mina gulliga vänner kan ställa upp? :)

Idag har man varit duktig också. När Dennis cyklade till jobbet så passade jag på att ta en morgonpromenad. Blev iaf en 40 minuter, det får räcka såhär i början. Har ju mått ganska dåligt dom senaste veckorna så jag har tyvärr inte simmat någonting. Men den här veckan känns det ganska okej. Dennis är ledig imorgon, så då skulle han med mig och simma. Och på onsdag ska Mojgan och jag simma igen, äntligen! Torsdag blir det väl promenad på, fredag simma igen. Och promenader lördag och söndag. Låter det bra tycker du?

Nu ska jag bara ta det lugnt en liten stund, har precis duschat och ätit frukost. Ska bara diska idag, och tar nog en svängom med dammsugaren. Hoppas på lite sol också, så man kan sitta ute på balkongen och läsa sin bok :)

Nej, nu får det räcka.
Ha en bra dag allihopa! Ni som står mig närmast, ni betyder något enormt mycket, det hoppas jag att ni vet.
Pusshej.

Inga kommentarer: