söndag 6 maj 2007

Grillning ute i Ljungsbro!

Idag åkte jag och Dennis ut till Ljungsbro, mest för att vi inte hade något annat och göra, och för att det skulle grillas. Och eftersom jag är "the-omg-wtf-grillmaster" så fanns det ju inget val, jag var ju tvungen att hjälpa till lixom :P
Men det var jättegott, grilla borde man göra oftare!
Ska bli skönt sen i sommar när man kan köpa sommar-busskortet. Då kan man åka ut dit oftare :)

Imorgon ska det simmas igen, skönt! Underbart att äntligen vara igång. Dock syns det inte så mycket resultat än, men huvudsaken är ändå att man är igång som sagt. Funderar på att gå till simhallen imorgon istället för att cykla. Känns som om det borde bränna mer fett.
Aja, nog om detta i den här bloggen. Har ju en annan där jag skriver mer om träningen i.

Det får nog räcka för idag, känner inte för och skriva mer... Vill ni veta mer, typ hur jag mår osv, var inte rädda för att fråga... Det går faktiskt att umgås med mig också, jag bits inte... *sucka*

Ska bli nice när syster kommer ner, inte behöva tänka på något annat, inte tänka på hur folk behandlar mig. Hon uppskattar mig för den jag är. Hon är min bästa vän, ibland också min ända sanna vän...

Over 'n out.

Inga kommentarer: