fredag 25 maj 2007

How to save a life

Äntligen har jag kommit underfun med vilken låt det är, och jag älskar den! Visserligen är texten lite sorglig och arg, men jag gillar den ändå!

The Fray - How to save a life

Me love it! :D

Sen måste jag också säga att jag är gaaanska trött på mig själv just nu. Nu får det fanimej räcka, nu måste jag ta tag i det här om det så ska innebära att jag måste träna varje dag...

Helgen är dock fullspäckad. Imorgon ska vi ut till Ekenäs slott och kolla på riddarspelen. Och på söndag är det Kanaldagen ute i Berg, med massa uppvisningar av Räddningstjänsten. Spännande!

Gick på stan idag... Självklart kom jag hem med världens sämsta självförtroende... Men jag fick med mig 3 par trosor iaf, alltid något ^^

Nu blir det soffan, tror jag. Ta det lugnt ikväll, och så gå ut och gå imorgonbitti innan vi ska iväg. Sounds that good?

Inga kommentarer: