måndag 14 maj 2007

Jag tror jag har åkt på någon form av pollenallergi ändå... Är trött hela tiden, orkar inte göra någonting. Sover en massa, somnar i stort sett så fort jag lägger mig i soffan eller sängen. Är snorig, ögonen kliar ibland, och så har jag huvudvärk med... Buhu *grina*

Taco/schlagerkväll i lördags då. Var riktigt trevligt :) Dock kan jag ju inte påstå att det var rätt bidrag som vann, men så är det ju nästan alltid. Och vart tog tvålen vägen? Den försvann där efter ett tag, haha.
Dennis fick lägga sig lite tidigare, iom att han skulle upp kl 6. Han hade tydligen somnat på en gång, hörde inte ens oss prata. Och jag kom väl i säng runt 1.
Sen så blir jag väckt av att Dennis studsar ut ur sängen, och det första jag tänkte var: nääe, det är fortfarande mörkt ute, inte ska han väl upp än? Sen insåg jag att han pratade i telefon, dock hörde jag inte ett ord av vem det var. Trodde det först var några som busringde eller något. Men när Dennis kom tillbaka så sa han med stolthet att han hade blivit farbror till en liten pojk. Så då låg vi vakna i en halvtimme och pratade om det, innan vi kunde somna ordentligt. Så den natten blev det inte mycket sömn.
Och för den som missade gårdagens inlägg, så blev det en liten Oskar, på ca 3800g :) En liten skit. Längtar tills vi kan åka och hälsa på bäbisen, hoppas det kan bli av efter midsommar där, skulle vara perfekt! Få komma iväg en vecka eller så.

Idag är det måndag, dvs en ny vecka. Har en hel del att pyssla med den här veckan, min söta syster kommer ju ner :) Hoppas fortfarande att hon kan sova här en natt, men har inte hört något mer om det?
Nåja, ska bli jättekul att hon kommer ner. Vi skulle alla samlas ute i Ljungsbro på lördagen för att grilla. Härligt!
Och på fredagen skulle Jenny med mig och simma, så glöm inte bikinin nu :P

Nej, nu ska jag gå och peta lite på Dennis, så vi kan gå och köpa näsdroppar åt mig.
Ha det bra alles!

Inga kommentarer: