onsdag 9 maj 2007

Jag inleder dagens blogg med lite klagan, så orkar du inte läsa det så är det nog bäst att du hoppar ner några rader.

Okej, här kommer det...
Har suttit och kollat runt på kära lunarstorm en stund nu på morgonen. Och i klotterplanket kryllar det över människor som gnäller över att det regnar. Och självklart skriver jag då ett inlägg om vad folk förväntar sig egentligen. Vad tror ni, tror ni verkligen att det ska vara soligt varje dag? Nej, så funkar ju inte naturen. Var glad för att det regnar istället, det är ju ett tecken på att något funkar någorlunda som det ska.
Men vad tror ni händer? Jo, jag får inlägg tillbaka om att jag är sur, ska sluta gnälla osv... Men hallå?!? Vem är det som gnäller? Lol...

Får se om det blir simhallen idag, har ju inte varit där på några dagar. Om inte, så får det bli en promenad iaf, med lite skön musik i öronen.
Ska försöka städa lite idag också, om jag orkar :P

Just det, kom och tänka på en sak. Ni som har känt mig ett tag, ni kanske kommer ihåg att under gymnasietiden så mådde jag ofta dåligt, skrev deppiga saker osv... Det känns ibland som om jag är påväg tillbaka dit, och jag är ärligt talat livrädd för det. Varför? Jo, för efter ett tag verkade folk tröttna på mitt "gnäll", och sket i mig... Tänk om man hade låtit sig påverkas av det mer än vad man gjorde? Undrar jag vad som hade hänt då.

Nepp, nu får det vara nog för idag.
Puss o hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA... ja åsa sluta gnälla över att naturen funkar och att de kan bli gröda och härligt... nackskott skulle de ha... ;-P