onsdag 28 mars 2007

Jag orkar inte...

...städa. Hela lägenheten är full med damm, men jag orkar verkligen inte ta tag i det. Eller rättare sagt, jag vill inte! *tjura* Men jag måste :( Går runt och nyser hela tiden så mycket damm är det här inne, för man har väl inte blivit pollenallergiker?

Jag får ta tag i det där sen när Dennis har åkt till jobbet. Han jobbar flera dagar den här veckan, och jag har ännu inte vant mig vid att vara ensam hemma. Är så tyst och tråkigt, och tiden går så långsamt. Men när vi båda kommit in i rutinen så går det nog lättare. Hoppas jag :)

Ska eventuellt ut till Ljungsbro imorgon, mamma skulle ha hjälp med en dekoration till ÖGF, vilket jag numera är florist åt ;)
Det är kul att hålla på med blommor, men jag ser ingen framtid i det. Hoppas verkligen jag får börja plugga i höst *håller tummarna stenhårt*

Nej, nu ska jag tycka synd om mig själv ett tag. Alldeles ensam :(

Inga kommentarer: