söndag 1 april 2007

April april din dumma sill...

1:a april idag, men några aprilskämt har jag inte kommit på. Är så dålig på att komma på sånt, tyvärr. Hade gärna lurat skiten ur folk, moahaha.
Men jag får komma igen med något nästa år, hihi.

Måste erkänna att humöret ikväll inte är det bästa... Vet inte vad det är med mig längre, det är ofta jag blir helt apatisk och bara sitter och stirrar. Måste ha något att göra om dagarna tror jag. Måste ha tillbaka energin. Så jag ska försöka börja gå ut och gå medans Dennis är och jobbar. Det borde jag väl klara av, trots min dåliga självdisiplin.

Var ju ute hos mamma och pappa ons-torsdag. Åt lite räkor på kvällen, passade på att umgås med katterna också. Sen hjälpte pappa mig att fixa iordning min MTB-cykel, skulle ju sälja den på blocket. Så när jag kom hem lade jag upp annonsen, och en timme senare hade jag fått mail. Dom kom och hämtade cykeln redan samma kväll, så nu är jag några hundralappar rikare. Och dom ska jag lägga på en ny cykel, en ordentlig damcykel.

Btw, jag hatar att inte ha pengar. Jag fungerar dåligt utan pengar, utan att kunna köpa den mat jag vill ha. Pengar hindrar också mig från att träffa folk, det suger getpung!
Trött på att bara sitta och prata på msn, jag vill träffa folk! Nu :(

Nåja, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.
Kram!

Inga kommentarer: