fredag 20 april 2007

Yay! Idag är det fredag, och det innebär att det snart är helg, och då är Dennis ledig :) Mysigt tycker jag, för jag har så tråkigt när han är och jobbar. Finns inte mycket att göra, ibland kan man störa Johanna på msn, men snart tröttnar hon säkert på mig ;)
Hoppas att jag kan börja träna, skulle vara alldeles perfekt. *håller tummarna för mig själv*

Men idag är det som sagt fredag, och Dennis jobbar kvällspasset. Så jag får väl försöka roa mig med att titta på film och käka grönsaker med dipp. Frågan är bara vilken film man ska se. Har ju fixat Pirates of the Caribbean , kanske skulle ta och titta på den. (Ja, jag vet, jag har inte sett dom ännu, men det beror inte på att jag inte vill, jag vill. Men ja... Nu ska jag se dom iaf.)

Och om jag inte ser på film så får jag väl sitta och spela lite. Det är ju oftast roligt :P
Och för er som inte är intresserade av WoW kan sluta läsa nu :P
Måste säga att det är riktigt kul att spela horde, trodde inte det först :) Börjar sakta men säkert närma mig lvl 70 nu, dock bara lvl 48 just nu :P Men jag sitter heller inte och spelar hela dagarna, utan bara någon timme om dagen kanske, ett par dagar i veckan. Det är väl ändå ganska sunt?

Nej, nu får det räcka för idag!
Och jag vill ha pengar :((((

1 kommentar:

Anonym sa...

Pfft, STÖRA? yea right. STÖR på du^^,.
Jag ska också glo på tv o dippa grönsaker idag, dippen står redan i kylen. Gjorde en egen smak, tycker inte affärernas smaker är så goda, plus att dom innehåller socker dom med*himlar med ögonen*
Hoppas ni får en trevlig kväll*kramspuss*