tisdag 10 april 2007

In your face!

Börjar med att önska Johanna grattis ytterligare en gång ;) Bättre vän får man leta efter *krama massor*

Sen om dom andra vet jag inte riktigt vad man ska säga. Vissa försöker man verkligen ställa upp för, finnas till när som helst. Vad får man tillbaka? Ingenting... Nåja, what to do?

Blää, har tvättid imorgon, 8-12... Ser verkligen inte fram emot det, för vi har sååå jävla mycket tvätt den här gången. Fattar inte hur det kan bli så mycket, men antar att det har med sängkläderna att göra. Gah!
Men imorgon får jag träffa min kära mor också, trevligt! Får se om jag åker med henne ut till ljungsbro sen, träffa kissarna lite.

Men nu får det räcka för idag, vill ni veta hur jag mår, eller något annat skit så får ni väl fråga.

1 kommentar:

Anonym sa...

*bockar, bugar, dansar och rodnar*

Tack Åfa^^,!! Du wokkaw!

Appropå DOM ANDRA. Vissa tror att dom bara kan ta och strunta i att ge. Så funkar INGEN relation. Ingen långvarig iaf.
Grow up ffs...

<3<3<3