tisdag 17 april 2007

En liten lista...

Hårfärg: Brunett, färgar det dock mörkare än vad det egentligen är...
Ögonfärg: Blåögd, typ. Kan skifta lite ibland.
Längd: Ingen aning, men är väl runt 170cm skulle jag tro.
Studerar: Hoppas på att få göra det i höst!
Favoritklädesplagg: Luvtröja och mjukisbyxor...
Har alltid med mig i väskan: Har sällan väska, men bär alltid med mig nycklar, mobil och plånbok.
Dricker jag läsk dricker jag: Coca cola! Har även blivit förtjust i mineralvatten, gärna med päronsmak!
Tatueringar, piercings: Hade piercing i tungan, men tog ut den för 2 veckor sedan...
På datorns skrivbord har jag en bild av: Har ingen bild, men en jäkla massa papper.

Imorgon kommer jag: Förmodligen inte göra ett skit, som vanligt...
I sommar kommer jag klä mig i: Klänning, och linnen!
Jag är född: 17:e december år 1985.
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Tycker att Summer i The O.C har fina kläder, önskar att man själv kunde ha sånt.
Min all time faouvrit parfym är: Hmmm... Vet faktiskt inte. Har nog inte hittat min favorit än...
Nu ska jag: Fortsätta skriva klart den här listan...?
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Linda Rosing, och jag gillar inte den där människan för 5 öre.. Så sorglig och patetisk.
Höger eller vänsterhänt: Vänster, samma som mina syskon och min mamma. Pappa har svaga gener ;)
Humör just nu: Totalt fucked up! Trött, gnällig och oerhört kramig... :/
Favoritgodis: Choklaaaad!
Något jag absolut inte äter: Hmm... Fiskbullar...
Kläder just nu: Linne och trosor, har inte orkat klä på mig än...
Musik just nu: Iom huvudvärken så hör jag bara surret från datorn.
Vad sa du senast: Skrattade för mig själv nyss, gör tydligen det ganska ofta :S
Sommarplaner: Ska försöka skaffa mig en schysst solbränna iaf..
Fisk eller badkruka: Tycker om vatten! Så... Fisk!
Hur många kuddar: Två!
Tror du på mirakel: Ja, jag är ju ett ;)
Bio eller promenad: Båda två!
Favoritväder: Första solen på våren, finns inget som slår det. Förutom första snön på vintern ;)
Det här är jag bra på: Har hört att jag är väldigt omtänksam, stämmer det?
Tre saker att ta med på en öde ö: Alla nära och kära, mat och som min syster svarade, telefon. Kan ju va bra när man vill hem.
Morgon eller nattmänniska: Morgon! Var nattmänniska för några år sedan...
Spara eller slösa: Spara, har inte råd med att slösa...
Vad är viktigast för dig: Nära och kära!
Hur är din drömkille: Låt se... *håller fram en bild på Dennis* Tadaaa!
Finns det liv på andra planeter: Det måste det göra. Eller?
Hur många barn vill du ha: 3 tror jag.
Är du kittlig: Mnjaaa.. Jo :P
Snarkar du: Bara när jag är förkyld, annars ligger jag och småsnusar lite.
Stjärntecken: Skytt.
Rädd för insekter: Jo, en del... Men inte alla.
Äckligaste djuret: Oj, svår fråga.. Vet faktiskt inte...
Chips, morötter eller godis: Gillar alla 3 :)
Pizza eller hamburgare: Namnam, tar båda tack!
Skriver du dagbok: Räknas bloggen...?
Stökigt eller välstädat: Gillar när det är städat, men det är inte alltid man orkar det.
Gungar du på stolen: Nej, men jag snurrar på den...
Skulle du kunna hoppa bungyjump: Njae, tror inte det.
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster...?
Hur många syskon har du: 2, en storasyster och en storebror.

Fääääärdig!

1 kommentar:

Le-en sa...

Jag snor den där listan nån dag när jag känner att jag orkar ;). *kramas*