söndag 8 april 2007

Lol

Den senaste tiden har jag spelat ganska mycket World of Warcraft, mest för att jag inte har mycket annat och göra. Och det får mig att fundera lite på hur en del killar ser på oss tjejer. Igår när jag var iväg och gjorde SM, så var jag tvungen att springa och ta fram lite saker tills dennis skulle komma hem, och det sa jag i party-chatten. Genast fick jag kommentarer om att jag var tjej, och varför spelade jag, var jag snygg, ville jag ha dom osv? Snacka om att folk inte har mycket till liv. Loggade precis in nyss, och det första som händer är att någon tilltalar mig med ordet "sir". Erm, tjejer kan spela också?

Nåja, det finns viktigare saker att bry sig om :)
Sov apdåligt inatt, fick aldrig någon ordentlig ro. Så idag är jag hur seg som helst, orkar knappt titta och har ont i huvudet också. Hoppas det går över snart...

Åkte ut till Ljungsbro igårkväll efter mycket om och men. Först ringde mamma och sa att Stefan och Mia först skulle komma från Karlstad på söndag, så vi skulle skjuta på det. Okej tänkte jag, och bad Dennis köpa hem grejer så vi kunde laga mat. En timme senare ringer mamma och säger att Stefan och Mia precis har satt sig i bilen för att åka hemåt, så det blir av på kvällen iaf. Jahopp :P Nåja, kl 20 var vi där, och åt den underbara smörgåstårtan! :D Namnam, gott var det!

Idag ska det städas, Dennis mamma kommer imorgon.
Ska försöka sitta lite på balkongen också, mest för att få frisk luft så kanske huvudvärken försvinner *håller tummarna*

Inga kommentarer: