söndag 15 april 2007

You are my sunshine

Du atte, jag tror att solen skiner idag. Och det är varmt ute! Så Dennis och jag tog premiären på att sitta ute på balkongen och äta idag. Det var riktigt mysigt :) Längtar bara tills vi kan köpa utemöbler, då kommer man nog sitta där ute hela tiden. Jag gillar våran balkong, och nu när vi har fått låna balkonglåda av mamma och pappa så kommer jag gilla den ännu mera!

Annars så är jag mest trött nu för tiden. Sover dåligt nästan varje natt, vet inte varför. Kan ligga vaken i flera timmar och bara stirra. Sen så bråkar magen mer än någonsin just nu, kan inte äta något alls med mjölk i, om jag inte tar mina tabletter. Men självklart har man inte kommit in i dom rutinerna än, så jag glömmer bort att ta dom ibland. Och det straffar sig vill jag lova.

Gah vad jag vill ha pengar :( Jag vill köpa utemöbler, ny säng... Nya kläder, speciellt klänningar och kjolar! *gråta*
Det är så mycket man vill, men så lite man kan...

You are my sunshine...

Dennis... Johanna... Syster... Vad hade jag gjort utan er? Tack för att ni finns där för mig! Love ya!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh, ätautepåbalkongenpremiärlåterjättehärligt.
Om jag får gå med i "jag vill ha pengar"-klubben så gör jag det DIREKT!!! Lova Ya pumpkin*kramar*

Anonym sa...

Ahhh.. pengar vill jag ha med.. är tokfattig.. men ska snat hämta ett längtat paket från hm!! Du vet att jag allti kommer att finnas vid din sida.. you just call! älskar dig! syster!