lördag 7 april 2007

Frågor som behöver svar!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Svara gärna genom att lämna en kommentar :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

1. Jenny
2. Ja det får man hoppas på..
3. Tror nog att det skulle kunna vara på bb? :)
4. Som tusan!
5. De är klart! :P
6. pyster.. Har ong inte mänt det innan.. men det är vad du kalls för när jag pratar om dig.. :)
7. Ska jag vara ärlig? hmm.. lillasyster! hehe.. annars så kan man nog säga snällheten själv!
8. oj.. det minns ja inte..
9. oja! även om jag inte minns så mycket.. var ju bara tre år.. men du är fortfarnade lika älskad!
10. Alla våra galna lekar när vi var små..
11. jag skulle ge dig allt..
12. Tror att jag känner dig ganska väl.. systrar emellan..
13. oj det var ett tag sen..
14. hmm ok då..

Anonym sa...

1. Dennis
2. Ja?
3. 2004, juni... internet.
4. SJÄLVKLART!
5. SJÄLVKLART!
6. Tötisen. Du började kalla mig det under hösten 2004 när vi var ute och gick en sen eftermiddag och du var SJUKT trött, och det passar bättre på dig än mig :)
7. Omtänksam :) (och söt, och underbar, och älskad, och töt, och min, och ja... du vet ;) )
8. Blyg :p
9. Ja, till viss del :)
10. Dofter, ytor (saker man tar på), synintryck, mycket...
11. En dotter :)
12. MYCKET väl
13. Nu :p
14. Har inget sånt skit :P

/ Den där Dennis, han som bor där, du vet, han...

Anonym sa...

1. Johanna aka Yoyo
2. Nej, men vänner;)
3. Vi "träffades" på lunar när du skrev om Maria. Men träffades gjorde vi på Manpower i december.
4. Jajjamen!
5. På kinden! Tvångspussa isf eftersom du inte pussar dina vänner*retas*
6. Åfa. Jag kallar dig Åfa, det låter sött. Och Åsa är söt=perfekt smeknamn:P.
7. Sötenvisempatiskbralyssnaresympatiskoptimism.
8. "Äntligen en normal härlig människa"
9. Absofuckinlutely:) Men mer åsikter också*nickar hysteriskt*
10. Hoobastank: If I were you.
11. Evig vänskap.
12. Ganska bra tror jag!
13. I december*gör en arg smiley här*
14. Been there done that*nickar*