fredag 23 mars 2007

Freja!

Mjau!
Har varit lite dålig på att ta bilder på Freja, men här är en jag tog för någon vecka sen. Älskar den här bilden, just för att hon ser lite trött ut, men samtidigt är ganska vaken och busig. Sen ser man också hennes kindpåsar, haha. Hon är för söt :)

Igår blev det en lång dag. Vaknade tidigt som vanligt, fast med världens huvudvärk. Så när jag hade fått min frukost var det bara att gå och lägga sig igen, för att sen gå upp (nej, huvudvärken var fortfarande kvar), och åka till Ljungsbro. Skulle äta våfflor hos mina föräldrar, men det blev lite mat också. Namnam, sånt man uppskattar när man har ont om pengar. Tack mamma och pappa för en trevlig dag!
Ska åka ut till dom någon dag nästa vecka för att sova där, vill umgås med missan. Har på senare tid fått en känsla av att hon inte kommer finnas kvar så länge :( Fast igår när man såg henne så försvann den känslan, var så skönt att se henne busa igen :)

Blä, vi var på Cloetta igår med :( Fy fan vad med godis vi fick med oss hem. Det var ju inte meningen, jag skulle ju bara dit för att köpa dumlekolor till mina muffins som jag ska göra idag. Ooops, så det kan gå ibland :D

Nej, nu ska jag bara ta det lugnt, och hoppas på att huvudvärken som jag fortfarande har kvar sen igår, går över. Dennis ska jobba idag också, så jag kommer inte ha mycket annat att göra än att vila :) Om inte någon vill komma och hålla mig sällskap?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dumma huvudvärk!!! Lämna Åsa ifred will ya!

Vad fick ni för gott hos la familia?:)