fredag 2 mars 2007

Fixar och donar

Idag är det rena rama fixardagen här hemma.
Dennis har satt upp gardinerna i sovrummet, och persiennerna, äntligen!! Så nu har vi gardiner i alla rum, känns riktigt bra! Och tavlor i vardagsrummet, dom jag köpte på ikea nu i veckan :) Och innan Dennis åker så ska han sätta upp min stora WTC-tavla i sovrummet. Lägenheten börjar kännas bebodd nu, hihi.

Dennis åker till Göteborg idag, om bara några timmar. Och när han har åkt så ska jag passa på att städa undan allt småskit som finns överallt, tidningar, papper och så. Så behöver jag inte göra allt imorgon, utan bara dammsuga och städa toaletterna, och torka golven. Det känns som om det räcker lixom :P

Men nu ska jag se om jag kan få lite gos innan Dennis åker, eller om han är helt inne i sina serier på datorn :D

Bye bye!

Inga kommentarer: