måndag 5 mars 2007

I don't wanna miss a thing

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
Cause I'd miss you baby
And I don't want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing

---

Aah, vårkänslor is the shit alltså. Var helt lugn och harmonisk imorse när jag vaknade och såg att solen sken. Så mysigt! *kurra ihop sig*

Sitter just nu och väntar på att Dennis ska sluta jobba, sen ska jag möta honom på stan. Jag ska eventuellt göra hål i öronen, om jag hittar något ställe att göra det på.
Sen har Dennis insett att thai-mat är gott, så vi ska antagligen köpa med oss lite hem och mysa :)

Nej, det var nog allt för nu. Lovar att jag ska skriva på den här bloggen lite mer oftare, såg förut att jag hade skrivit bara 3 inlägg eller något sånt i februari. Det ska det bli ändring på! :)

Kram på er!

Inga kommentarer: