onsdag 21 mars 2007

Bite the dust

Det är tredje dagen jag har seriöst ont i ryggen, orkar snart inte mer. Sover jättedåligt på nätterna, bara för att jag ligger och vrider på mig hela tiden.
Vet att jag måste träna upp musklerna, det är där felet ligger. Men jag pallar inte att promenera. Det som skulle vara perfekt är att simma, men det kostar så jäkla mycket. Dessutom får jag inte bada förrens om ungefär 1 månad. Blä, ibland går allt emot en.

Idag ska jag dock trotsa ryggen för att städa lite. Ligger stora dammråttor överallt känns det som. Så det får bli en vals med dammsugaren snart, om den vill fungera bättre den här gången.

Jag insåg igår att jag inte alls gillar tapeterna i den här lägenheten. Vardagsrummet är för vitt, jag vill gärna ha lite färg där, iochmed att det är så pass stort som det ändå är - så så fort vi får pengar ska vi skaffa nya gardiner, och jag ska också sy lite nya kuddar till soffan. Så det händer något där inne.
Tapeterna i datarummet är gräsliga. Någon konstig gråbrun färg, jag gillar dom inte. Det är för mörkt härinne. Och tapeterna i sovrummet är bara enormt tråkiga... Hallen... Ja, det är inte ens en halltapet om jag får säga vad jag tycker. Köket är väl det ända rummet som jag gillar tapeterna i. Jaja, det är bara att stå ut, man ska ju inte bo här för evigt :)

Nej, nu ska jag titta klart på The Holiday, och sen börja städa när älsklingen går till jobbet. Han har för övrigt fått två jobb nu, timmis på båda :) Grattis sötis! Är så stolt över dig!

Bye bye then...

Inga kommentarer: