måndag 19 mars 2007

Idag ska ansökningen iväg

Nu har jag tagit mig i kragen och fixat till ansökningen till högskolan i höst, så nu ska jag bara fixa frimärke och sedan posta det. Hoppas verkligen att jag kommer in, men det är sånt som märks, jag vågar ändå inte hoppas för mycket, för då blir jag bara grymt besviken sen när jag får ett nej.
Kommer ihåg hur det var när jag skulle plugga till florist, trodde inte alls att jag skulle komma in, och vips, så hade man kommit in. Kan det inte gå så enkelt den här gången med?

Bakade en massa bullar igår, så man har något att bjuda på ifall man får gäster någongång. Tog ett annat recept än vad jag brukar, dock var den ända skillnaden mängden margarin. Men det märktes verkligen, för bullarna vart inte alls lika torra som dom brukar bli.
Men nu ligger dom i frysen iaf, och likabra är det annars skulle man äta upp dom på en gång :/

Blää, ska ha mens snart också, och jag känner verkligen inte för det... Min hud blir så fucked up så det finns inte, massa småblemmor överallt :( Men Johanna skulle hjälpa mig att fixa något bra rengöringstjofrosan, hoppas att det hjälper :)

Nej, det här får räcka för nu, kanske skriver mer senare.
Vill bara säga det att jag trivs med livet nu, förutom pengabristen. Men jag har en underbar sambo, jag har mina underbara vänner, även fast vi inte ses allt för ofta.. Men jag vet vart jag har er, och det tackar jag er för! Puss på er!

Inga kommentarer: