söndag 4 mars 2007

I don't feel like dancing

Och så var det söndag igen, och ännu en vecka lider mot sitt slut. Och det har faktiskt varit en helt okej vecka tycker jag, så jag är nöjd :)

I fredags åkte Dennis till Göteborg, och jag vart skitledsen i typ 10 minuter. Men sen efter det så fick jag en underbar känsla i hela kroppen, jag mådde bra. Jag kände att det här var vad jag behövde, att få känna längtan och saknad. Så ja, helgen har varit bra ändå lixom :)

Hade en liten tacokväll igår, efter mycket om och men. Åkte med mamma till Ekholmen och köpte en massa mat, för att sen få veta att några inte skulle komma. Vart inte så glad då direkt, iom att maten kostade en hel del pengar som jag inte hade. Men men, det är smällar man får ta :)
Jag hade riktigt trevligt iaf, så det tackar jag er som kom för :) Vi får göra om det, right?

Och självklart fick jag äta tacos till middag idag med, hehe. Men det är såå gott! Och mätt blir man, fast nu är jag sugen på en massa dumma saker. McDonalds, glass, choklad.
Men icke, vilken tur jag har som är så pass trött att jag inte orkar gå någonstans :P
Vart inte mycket sömn igår inte, var några jävla snorungar som skrek och hadde sig ett bra tag. Somnade väl först vid kl 03, efter att ha pratat med Dennis en liten stund. Och inte fick man sova länge heller, en viss liten kisse väckte mig som vanligt tidigt. Eller ja, idag fick jag faktiskt sova till halv åtta, det ni ;)
Men men, fick upprätthålla min tradition, kolla på starten av Vasaloppet, haha.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan igen, nu börjar kvällens serier.
Ha det så bra, puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de blev nice... Tackar tackar... :-D
Men höll på att bli påkörd påvägen till centrum av nån jävlen som aldrig borde fått körkort... :-P
Som sagt får nästa gång inte ta så lång tid... PÖSS på dig