måndag 12 mars 2007

Äntligen sol!

Pheew, fy sjutton vad varmt det är ute! Var och handlade nyss, och på den korta sträckan hann jag svettas ihjäl, även fast jag bara hade min väst. Sweeeet :)
Katterna ute i Ljungsbro måste vara överlyckliga, äntligen kan dom gå ut och sniffa på gräset och njuta av solen. Vi ska snart börja ta ut Freja också, väntar bara på att det ska torka upp lite mer här ute, och så måste vi skaffa en sele åt henne med.

Hm, det var ju en massa saker jag tänkte att jag skulle skriva om när jag gick från affärn, men nu har dom helt försvunnit. Hmmm...
Aja, det är väl lika bra att börja med sysslorna. Diska klart, göra rent kattlådan, dammsuga och städa toaletterna. Och toppa det med massa god mat, KYCKLING! :D

Och du Johanna, när du är klar med böckerna kan du skicka hit dom, jag vart avundsjuk ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha*håller hårt i sina böcker*...trodde du ja;)...nävars, låna dom får du*nickar sig*