torsdag 31 januari 2008

Tröttis

Jag tänkte börja med att gnälla lite, så vill du inte läsa om det så hoppa över det, okej?

Jag förstår inte, men jag har fortfarande sjukt ont efter fallet med cykeln i måndags. I svanskotan alltså. Känns inte som jag gör något annat än att knapra panodil och ibumetin :S
Men tanten på sjukvårdsupplysningen sa att det kan ta ett par veckor innan det blir bra, men jag tycker det är konstigt att det inte har blivit bättre alls. Kanske får gå och röntga ändå.


Annars så är det väl lugnt. Har ganska mycket böcker att läsa till kommande vecka, och självklart noll motivation. Tror jag ska åka till biblioteket imorgon så man kanske får lite ro. Det är inte lätt att koncentrera sig när en av katterna går runt och skriker hela tiden :P
Freja den stackaren har börjat löpa. Men på måndag ska hon till veterinären, dels för vaccination och sen ska hon få p-piller med. Vi var inne först på att operera henne, men vi har bestämt oss för att vänta ett par år. Iom att både Freja och Elsa hetsar varandra så dant nu så är det bättre att de får lugna ner sig, så man kan operera båda sen.


Nej, jag ska väl ta tag i läsningen nu tänkte jag. För sen när Dennis kommer hem ska vi byta gardiner och sånt, så då kommer tiden rinna iväg. Nåja, det blir nog bra det här.

Ha en bra dag allihopa!

Inga kommentarer: