måndag 28 januari 2008

En dålig och en god nyhet!

Måste säga att det faktiskt har varit en ganska så omtumlande dag för mig.
Började med att jag cyklade till bussen imorse, och efter att ha cyklat en bit in på Luftvärnsgatan så vurpar jag, det var verkligen glashalt. Slog i höften, och fick självklart mer ont i ryggen. Efter att ha svurit i några sekunder så kom det fram en snäll dam som frågade hur det gick. Var nog mest chockad så jag sa att det hade gått bra, även fast jag hade sjukt ont.
När jag väl satte mig på campusbussen kändes det ganska lugnt, höften gjorde inte alls så ont som jag hade trott. Men när det var dags att gå av, då jävlar. Har något sjukt ont i svanskotan just nu, kan knappt sitta, gå eller ligga ner.
Får se hur det känns imorgon, om man ens tar sig upp ur sängen eller inte.

Den glada nyheten idag var ju att vi fick tillbaka tentan. Innan har jag länge sagt att jag kan klara mig, men då är det precis på gränsen. Tjii fick jag, och kammade hem 37 poäng av 42 möjliga.
Sååå ja, jag måste säga att jag är väldigt nöjd över mitt resultat :D

Har precis ätit skräpmat, kände inte direkt för att laga någon mat. Eller rättare sagt, min rygg pallade inte det! :( Ska bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen nu. Blir nog sittandes vid datorn ett tag framöver, då jag verkar ha fått in en bra position så det gör inte allt för ont just nu. Men samtidigt är jag sjukt trött, har svårt att hålla ögonen öppna. Sova sig en stund, ja tack!

Annars har jag inte mycket mer att tillägga, mest förvånad över folks beteende bara.
Meeeen, det är inte mitt problem.

Ha en bra måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yippiii... hitta din sida :)
Din stackare hade du ont i svanskotan idag! AJ, det är ju inte alls skönt!!!
Visst är det skönt me tentan :) Ja är jätte glad :)
Saknar er i gruppen ngt enormt faktiskt... :( men vi får hålla kontakt genom dator o så får jag hälsa på er i skolan! Ni ska ju komma hem till mig sen oxå när bebben kommit.... MÅNGA KRAMAR ELIN!!!

Anonym sa...

Isclo låter inte kul... (me vurpan alltså) Och grattis igen me tentan =D