söndag 27 januari 2008

Summering.

Ja du, det här har verkligen inte varit en lugn helg. Eller jo, det har det, men det känns ändå i kroppen att man har varit i farten.

Fredag: Började med en sovmorgon, något som både jag och Dennis behövde, det var skönt :) Efter ett par timmars slappande från mitt håll så var det dags att ta bussen ut mot IKEA, här skulle det shoppas. Vi hade tillochmed gjort en liten lista på vad vi skulle ha, haha. Meeen som vanligt så blir det ju inte riktigt som man hade tänkt sig. Vi handlade för ganska mycket pengar, läskigt mycket pengar. Men vi kände att vi ändå hade råd, och vi har ju bestämt att det här är hemmets månad. Dock ska jag försöka flörta till mig en tröja ;)
Och eftersom vi handlade lite mer än väntat så var vi "tvungna" att ringa efter mamma och pappa, det behövdes en bil. Snälla som de var så ställde de självklart upp, och självklart fick de bensinpengar av mig :P

Lördag: Då var det meningen att jag skulle städa, men dagen försvann till annat. Vad vet jag inte riktigt, men jag vet iallafall att jag sov ett bra tag där på eftermiddagen :S

Söndag: Idag har vi verkligen storstädat hela lägenheten, och det tog sin lilla tid. Och det känns i kroppen kan jag lova dig. Känns som om att jag har sträckt mig på något lustigt sätt, har svårt för att andas just nu och mår allmänt kasst. Går faktiskt bara och väntar på att bli sjuk, så det är kanske påväg nu?

Imorgon är det skola som gäller. Ska få reda på hur det gick på tentan, "weee". Egentligen skulle vi ha fått veta det i fredags, men jag tror inte att administratörerna har hunnit få in resultaten i Studentportalen. Eller så har man inte blivit godkänd, iiisch för den tanken. Nåja, bara att hoppas på det bästa, annars förbereder jag er på en sur Åsa den kommande veckan.

Inga kommentarer: