fredag 11 januari 2008

I wanna be a rockstar

Satt precis och kollade lite på MTV, och så kom det en låt som på något sätt har fastnat i mitt huvud. Jag vet inte om det beror på dem som sjunger, eller om det är budskapet. Jag gillar låten bara :) Nickelback - Rockstar
Tror att det kan vara också för att det i videon är blandat med både vanliga människor, och kända. Typ som att de vill visa att vissa är "rockstjärnor", men att även vi vanliga kan vara det i våran vardag. Nåja, jag gillar den iallafall :)

Idag känns det för övrigt bättre än igår. Mycket har jag att tacka Johanna som lyssnade på mig precis innan jag skulle gå och lägga mig. Även fast det var mycket som jag redan visste, så var det så skönt att "bekräfta" mina tankar för någon annan *nicka*

Så ja, nu är det helg. Weeho! Ska och handla med mamma imorgon, måste till IKEA också så vi kan fixa våran lampa till fönstret i köket.
Sen blir det en lugn myskväll med Dennis :) Vi bestämde förut att vi ska köpa kebab imorgon, o lite annat gott och bara mysa framför en film. Vi behöver det.

Nu ska jag ta och spela lite. Har totalt fastnat för WoW just nu, det går lite i perioder. Visst, jag har väl aldrig lagt av helt, men nu har jag liiiite för mycket fritid så jag tar igen det jag missat.
Vet att vissa tycker att det där spelet är töntigt och tragiskt, men då antar jag att ni inte vet hur sjukt mycket det ger rent socialt. Jag gillar det, och jag har KUL! Sådeså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Treäääävlig HÄLG! Ha det så mysigt:)