torsdag 17 januari 2008

Opponering och ny hårfärg!

Jaaaa, jag vet att min blogg fortfarande har lite "juligt" över sig, ska ändra det så fort jag/dennis får tid/motivation/idéer :P

Annars är det välla lungt skulle jag påstå. Ska snart iväg till skolan, ska ha opponering på uppsats idag. Känner mig nöjd med den opponeringen jag ska göra, hoppas bara Jill blir nöjd också :)

Sen i eftermiddag kommer Helen hit och ska färga håret på mig. Tänker vara lite hemlig med hur jag ska färga det, men det blir iallafall inte svart den här gången ;)
Lite nervös för resultatet, men jag känner mig ändå hoppfull.
Och tack i förskott Helen för att du hjälper mig, uppskattar det! :)

Och imorgon kommer Helena och hennes karl hit, ska ha Wii-kväll. Kan nog bli skoj, få testa på lite annorlunda spel. Vi har ju inte direkt så många, bara 2st. Varav ett roar mig, det andra suger!

Ser att klockan springer iväg lite här nu, snart dags att sätta sig på cykeln mot US, för att sedan åka campusbussen. Förstår inte varför jag inte har åkt den tidigare, hallå? Den är ju gratis :P

Ha en bra dag allihopa! Vi hörs!

Glöm förresten inte bort min nya vädringsblogg! Inte så mycket privat, men rolig ändå ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst blev jag nöjd! :) Det var ju bara positivt. Ha en bra helg

Anonym sa...

va spännande me håret... ska bli kul att se de... =D