onsdag 9 januari 2008

Tenta-dag!

Då var tenta nr 2 avklarad, nu gäller det bara att få godkänt på den också. Känner mig ganska hoppfull, men om jag klarar den så är det precis på gränsen. Men vi får väl se, jag håller tummarna iallafall! :)

Just nu har jag en liten lugnare period framför mig. Hoppas på att kunna ta upp den sociala biten som det har varit alldeles för dåligt med den senaste tiden. Så känner du för att vara social med mig, säg till! :)

Håller på att städa här hemma, såg ut som rena bomdnedslaget här efter magsjuka och tenta-plugg. Det blir så att man skjuter andra saker åt sidan, men nu tog vi tag i städningen iallafall, känns mycket bra!
Och nu ska jag alldeles strax börja med maten, spaghetti och köttfärssås blir det idag.

Ha det så bra, så hörs vi hoppas jag!

Inga kommentarer: