lördag 19 januari 2008

Nytt utseende, både på mig och bloggen!

Tack underbara Dennis för att du fixade bilden till min blogg :) *pussa massa på*

Det var dags att ändra utseende i bloggen, och efter lite knepande och knåpande från Dennis sida så vart det så fint så!
Och så har jag ju färgat håret, och det blev väl kanske inte de färgerna jag hade tänkt mig, hehe. Istället för lite ljusare brunt så vart det rött/orange :P Just nu ser det ganska fint ut, men så fort jag tvättar håret så kommer jag tappa all färg, mitt hår tycker inte om röd färg :(
Så jag måste nog färga det igen tror jag.

Hade ju Wii-kväll här igår. Tycker det var riktigt trevligt, och roligt med för den delen. Haha, jisses vad man skratta där ett tag, måste ha varit lite övertrött tror jag.
Men nu vet jag vilket spel jag måste köpa iallafall, mee wants it! :D

Nu ska jag ta och slappa lite, typ. Vilket för mig innebär att spela WoW just nu :D

Ha en bra fortsatt helg ni andra, och krya på er ni som är sjuka!

Inga kommentarer: