måndag 31 december 2007

Gott nytt år!

Vill bara passa på lite snabbt att önska alla ett Gott Nytt ÅR!


Själv blir det väldigt lugnt för min del. För den som inte märkte (varför skulle ni?), så var jag borta hela dagen igår. Låg i soffan med min kära magsjuka. Spydde konstant mellan kl 04 till 13 ungefär. Lyckades få i mig en ibumetin vid 13 nångång (hade feber också), så då lyckades jag få sova i typ 20 min och efter det fick jag iallafall behålla den lilla mängd vätska jag fick i mig. Tesked efter tesked. Kunde efter några timmar börja dricka lite mer, var sjukt törstig hela tiden.
Och inatt fick jag sova litegrann, och har också fått ha kvar min lilla frukost.
Men det blir soffan idag, och sen till kvällen blir det en lugn, mycket lugn kväll ute hos mor och far. Hoppas bara att folk vill ha mig där, brukar finnas en förmåga att folk blir likbleka så fort dom hör ordet magsjuka.


Nåja, hoppas på en bättre start med det nya året.

Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR... krya på dig och ja hoppas snön som faller utanför piggar upp dig lite... :-D