lördag 22 december 2007

Dan före dan före dopparedan

Jahopp, snart är det julafton. Och min julkänsla finns inte här, den är puts väck. Är så van vid att få hjälpa till hemma hos mamma och pappa, men i år känner jag mig mest bara ivägen. Hade tänkt åka dit idag, men sen berättade mamma om alla planer som dom hade där hemma, så då kände jag att det inte var någon idé.
Så det får väl bli först på julafton man åker ut dit, när allt är färdigt...

Annars har jag väl inte mycket att säga. På dåligt humör helt enkelt. Eller inte dåligt, utan deppigt... Nåja, det ordnar väl till sig nångång. Om inte annat så är julen snart över, wiiie?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa år släpar vi ut Barbro och Håkan hit och firar jul så får du vara med på allt :) GOD JUL älskling :)

Anonym sa...

GOD JUL... du får klä kissarna och leka me granen i väntan på den stora dagen... el vänta laga dennis och krama maten.. ne faan de blev inte heller rätt... aja du fattar GOG JUL