måndag 17 december 2007

Min födelsedag!

Idag fyller man år, 22 år gammal t.o.m. Jisses, ibland känns det som det var igår man var 10 år och körde fotboll hela dagarna med grannarna. Men nej, nu är man "vuxen". Typ :P

Dagen har varit ganska lugn. Hade stora förväntningar på den här dagen, men ganska så snart insåg jag att det var som vilken dag som helst. Men jag fick iallafall frukost på sängen av min älskling, sen åkte vi ner på stan och åt mat på Ming Palace. Det var
jag som fick bestämma vad vi skulle äta idag, och då blev det självklart kinamat! :)
Nu sitter jag och väntar på att mamma, pappa och eventuellt bror ska komma hit och äta tårta. Var ute i Ljungsbro igår och bakade min tårta tillsammans med mamma. Vi gjorde även ett gäng lussebullar, tror det blev närmare 150st när vi var klara. Så hälften fick jag med mig hem och nu är frysen full med goda lussebullar :P
Och som det ser ut nu så kommer Mojgan hit en sväng ikväll, trevligt :)

Glömde ju skriva blogg igår när det var den tredje advent. Så lite såhär i efterskott önskar jag er alla en glad advent :P

Inga kommentarer: