torsdag 20 december 2007

Nytt utseende!

Försökte mig på att ändra utseendet på bloggen, men det vart inget bra :/ Behöver fixa en bild i Photoshop och jag är så enormt kass på det programmet. Så då är det tur att man har Dennis som kan det där, så jag ska be om hans hjälp sen ikväll :)

Men som det ser ut nu så kommer jag att få lära mig det programmet också, förhoppningsvis. Kom på att jag har glömt att berätta att jag äntligen har hittat min inriktning som jag ska välja. Det är väldigt många som ska välja estetisk inriktning, men jag kände på en gång att det inte var något för mig. Var på info om de olika inriktningarna och då hittade jag mitt kall här i livet :P
Så så fort man får välja så blir det IKT-inriktningen för mig. Lärande om informations- och kommunikations-teknik. Låter väl som handen i handsken för mig riiiight? :) Är mycket IT och sånt i den inriktningen, och så får man lära sig bildredigering och massa sånt skoj! :)

Blev så glad häromdagen när jag äntligen kom på vad jag ska ge Dennis i julklapp. Så den tänkte jag införskaffa idag. Känner mig mycket nöjd med den, hihi :)
Annars blir det inte mycket mer julklappar, vilket jag tycker är riktigt tråkigt. Så kul att köpa och ge bort jue :( Ska se om jag lyckas övertala min familj att vi ska ha julklappar nästa år :P

Nej, ska kanske ta och klä på mig. Frågan är bara vad? Hmmm..
Ska träffa Helen idag ju, trevligt trevligt!
Så ja, kläder får det bli, även fast det är ganska exakt en timme kvar tills bussen går. Jag ute i god tid, nääää? Menar du det?

Inga kommentarer: