söndag 2 december 2007

1:a advent

Jahopp, då var det den 2:a december, och första advent. 22 dagar kvar till jul, och 15 dagar kvar tills jag fyller år. Weeeho!
Var meningen att jag skulle göra en hel del idag, men jag har istortsett bara plockat undan en massa skit och satt upp ljusstakarna och stjärnan. Resten ska jag göra imorgon. Skulle ju ha bakat idag men satt alldeles för länge och väntade på att Mojgan skulle höra av sig, och nu är det för sent att sätta igång med något sånt, jag är alldeles för trött.
Så tur att jag är ledig imorgon, får ta och fixa lite då :)

Annars händer det inte mycket, börjar fundera lite smått på festen och så. Tänkte bjuda på välkomstdrink och så, så är i full fart med att leta recept :)

Nej, nu ska jag ta och snyta mig, sen göra något annat "vettigt" :P

Trevlig advent på er därute!


Inga kommentarer: