lördag 15 december 2007

Summering av födelsedagsfest :)

Jag tänkte då ta och sumera lite av festen som ägde rum här igår :)
Vi vart några st ändå. Det var jag, Mojgan, Helena och hennes pöjk Hence, Sandra, Anna och Malin. Och så självklart Dennis!
Var lite orolig ett tag över att folk kanske skulle ha det tråkigt, men hittills har jag bara fått positiva reaktioner :) Jag själv hade jättekul, så nu blir det fler fester! ;)
Satt precis och kolla igenom bilderna, de åker upp på facebook om en liten stund.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har legat och sovit större delen av dagen, skööönt.
Tankarna har varit på annat håll, eftersom det är 2 år sen Maria gick bort idag. 2 år redan? Kan lixom inte fatta det.

Nåja, bilder på facebook var det ja! Bjuder på en bild här:

Min enormt goda välkomstdrink, me like!

Inga kommentarer: