måndag 24 december 2007

So this is christmas

Sitter just nu och väntar på min skjuts ut till Ljungsbro, och tänkte att jag skulle hinna skriva litegrann :)

24:e december 2007. Ute skiner solen (!) och plusgrader är det också. Frågan är om man någonsin kommer få uppleva en vit jul igen... Jag hoppas det, för just nu är inte min julkänsla så hög direkt.

Bytte julklappar med älsklingen imorse. Fick ett smycketräd och presentkort på HM av min sötis :) Och han fick en dvd-film av mig, och ett presentkort på Gallerix. Så nöjd över mina julklappar till honom, är så himla smart! :D
Tack älskling, och tack för att du firar jul med mig iår :)


Nej, nu tackar jag för mig för den här gången.
GOD JUL!

(och för den som försökt skicka sms till mig idag, tack så mycket! Är något fel på min mobil idag, har ingen täckning alls. Så jag hoppas ändå att mitt svar till er har kommit iväg, annars GOD JUL! :))


2 kommentarer:

Le-en sa...

Fått nåt sms från mig? Sent nu kanske, men God Jul! Har du haft en bra dag?

Åsa sa...

Johodå, visst fick jag sms från dig :) Men det var nog som jag skrev, att mina svar inte kom iväg :/ Helskumt, men jag hade ingen täckning alls igår...
God Jul på dig! Får ta och ses nåndag snart igen? Kände mig lite ofokuserad sist :S