fredag 3 augusti 2007

Snart dags för avfärd.

Snart åker vi till Västerås. Sitter just nu och väntar på att mamma och pappa ska komma, dom skulle hjälpa oss med att få iväg katten till Helen. Fast dom kommer först om en timme typ.
Så just nu sitter jag och väntar på att Dennis ska bli klar med sladden till telefon, han sitter och för över en massa låtar. Jag hoppas också jag hinner göra det, för det tar sån jäkla tid :P Annars så har jag min bok, funkar ju det med lixom.

Ikväll skulle vi tydligen äta middag allihopa, jag, Dennis, Jiri, Ulrika och Karin. Kan nog bli trevligt.
På lördagen blir det en sväng på staden, sen skulle vi följa med Dennis mamma Karin ut till Ikea. Sen skulle hon skjutsa oss till David och Samira, Dennis kompisar. *yr av alla namn*
Och på söndagen hinner vi inte med så mycket mer än att ta det lugnt typ. Vårat tåg går vid 15.30 nånting. Och vi är framme vid Linköping vid 18-tiden. Och mamma och pappa skulle hjälpa oss igen att få hem Freja också, snällt :)

Annars har jag inte mycket mer att tilläga. Har ont i magen, vill egentligen inte åka. Men men. Det blir nog bra ändå, vi är ju inte borta så länge.

Ha en bra helg allesammans, vill ni mig något så finns jag på mobilen.
Puss!

Inga kommentarer: