fredag 17 augusti 2007

Sicka idioter det finns...

Gah, ibland blir jag bara galen på folk. Var precis och handlade, tog cykeln. Och när jag kommer tillbaka och ska gå ner med cykeln på gavel-ingången, så står det en cykel där, ivägen. Men ingen människa, och dörren är stängd. Hallå?!?

Sen en grej till som gör mig galen är när folk har så förutfattade meningar. Dennis fick sina 100 ord publicerade igår på Lunarstorm, och efter ett par timmar hade även jag fått några kommentarer i min gästbok, om att jag är dum i huvudet som tycker och tänker så.
Alltså, seriöst... Vad menar ni egentligen? Det där var DENNIS ord, inte mina. Jag håller verkligen inte med honom.
Det verkar som om folk tror att man tycker och tänker likadant bara för att man är tillsammans med någon. Hört talas om självständighet och egen vilja kanske?! Gah, blir fly förbannad på folk som ger sig på mig utan grund!




Nog om detta...


Var ju på upprop idag, så nu kan man äntligen kalla sig student. Fick göra fina namnskyltar som vi ska ha under nolle-p, sen fick vi även information om vilka som är våra faddrar osv.
Något som är sjukt dock är att folk verkade vara jävligt skumma. Överallt bildades grupper, och folk kom så bra överrens. Men så fort jag försökte prata med någon så fick man korta ord tillbaka, och vart lämnad ensam.
Är det något fel på mig? Ser jag läskig ut, eller vad är det som pågår?
Det är jämt såhär, och jag mår piss av det.

Jaja, nu har jag några dagar lediga, innan det drar igång på allvar. Är iofs en massa nolle-p grejjer och så, men det är jag inte direkt upplagd för. Går hellre på "eventen" när vi har blivit uppdelade i mindre grupper, så man kan lära känna folk lite bättre.

Nej, nu ska jag snart gå ner och kolla om jag kan ställa in min cykel, sen ska jag bara ta det luuugnt. Är massa trött, sov inte så bra inatt och sen har man ju gått och spänt sig hela dagen.

Ha en trevlig kväll allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dig på skolan ändå. Folk kan ju vara skumma till en början(och inte vara så himla sociala) men kämpa kämpa, det blir nog bra ska du se.