måndag 6 augusti 2007

Vaaarmt!

Sådärja, då var man hemma igen efter att ha tillbringat helgen i Västerås. Är inte direkt upplagd för att skriva om det nu, men kan iaf säga så mycket som att helgen var riktigt trevlig :)

Annars händer inte mycket. Varmt är det, och jag gillar inte värme så jag klagar.

Btw, en ny kisse är på G. Har mailat lite fram och tillbaka med en tjej, och förut ringde vi upp henne och hon sa det att iom att vi hörde av oss först så är kissen våran :) Dock är den inte leveransklar förrens i slutet av augusti, men det gör inget. Har lite bilder på henne, dock vill jag inte lägga upp dom här iom att det inte är "våra" bilder. Men vill ni se henne så hojta till på msn!

Nu ska jag lägga mig i soffan, för fläkten står inne i vardagsrummet. Så det är där man tillbringar dagarna nu, hehe.

Ha det gott!

Inga kommentarer: